FORMULES

Feesten met Mel Events

Geen kopzorgen, een persoonlijke aanpak en een onvergetelijke dag. Daar sta ik voor.
Bij het organiseren van een feest komt er vaak meer bij kijken dan op het eerste zicht lijkt. Heb je geen idee waar te beginnen of heb je al ontelbare slapeloze nachten gehad dan spring ik graag bij. Mijn belangrijkste doel? Jou ten volle doen genieten en ervoor zorgen dat je zonder kopzorgen en zonder stress kan toeleven naar jouw grote dag.
Wat?

Wat doe ik? Alles! Oké, dat is een beetje overdreven. Maar alles is wel bespreekbaar. Droom je van een sprookjeshuwelijk met alles erop en eraan? Heb je een verjaardagsfeest, housewarming, babyshower, jubileum, bedrijfsfeest of eender welke andere reden voor een feest? Dan is Mel Events de oplossing voor al jouw vragen en kopzorgen.

Wie?

Particulieren of bedrijven, iedereen is welkom. Grote of kleine feesten, alles is bespreekbaar. Zie je de bomen door het bos niet meer, dan ben je aan het juiste adres. Ieder feest is anders en verdient een persoonlijke aanpak, volledig op jóúw maat uitgewerkt.

Hoe?

Tijdens een eerste persoonlijke kennismaking gaan we op zoek naar jouw wensen aan de hand van een uitgebreide checklist. Vervolgens maak ik een gedetailleerd draaiboek waarna we aan de slag kunnen met de organisatie van jouw feest. Ik sta in contact met jullie leveranciers en ben uiteraard aanwezig op jullie grote dag. We plannen opvolgmomenten in en volgen een gepersonaliseerde tijdlijn zodat er voldoende ruimte is voor vragen en input. Mijn belangrijkste rol is een ondersteunende rol. Enkel hulp op de grote dag of eerder alles regelen van A tot Z? Alles is bespreekbaar.

Prijs?

Een eventplanner inhuren klinkt vaak als een dure kostenpost, maar niets is minder waar. Voor ieder budget vinden we een oplossing. Geen standaard pakketten waaruit je moet kiezen. Door mijn transparante aanpak en persoonlijke benadering weet je precies wat je kan verwachten en kom je niet voor verrassingen te staan.

WE PLAN YOUR SPECIAL EVENTS

a

KINDERFEEST

a

BEDRIJFSFEEST

a

VERJAARDAGSFEEST

a

TUINFEEST

a

HUWELIJK

a

SPECIALE GELEGENHEID

a

VERLOVING

a

COCKTAIL PARTY